BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

Saturday, October 25, 2008

TRADUÇÃO - MARIA (YOU WERE THE ONLY ONE) MICHAEL JACKSON

Maria, hey hey, hey, hey, hey,
Maria
Maria, don’t you hear me calling, Maria?
(Maria, você não me ouve chamar, Maria?)
Maria, girl, you know you were the only one
(Maria, garota, sabe que você era a número um)
Hey hey, hey, hey, hey, Maria
Maria, don’t you miss me a little
(Maria, você não sente a minha falta nem um pouquinho)
Maria, after all you were the only one
(Maria, depois de tudo você era minha número um)
Come on back to me, Maria
(venha de volta para mim, Maria)
Maria, come on back to me girl
(Maria, venha de volta para mim garota)
Hey hey, hey, hey, hey, Maria
Maria it’s been long, so long
(Maria, faz tanto tempo, tanto tempo)
Maria, since you’ve been gone
(Maria desde que você embora)
Hey, hey, hey, hey, hey, Maria
Maria, don’t you need me just a little
(Maria, você não precisa de mim nem um pouquinho)
Maria, ’cause honest girl
(Maria, porque honestamente garota)
You were the only one
(você era a número um)
Come on back to me, Maria
(venha de volta para mim, Maria)
Oh, come on back to me girl
(Oh, venha de volta para mim garota)
Maria, ooh baby
I need you
(eu preciso de você)
Maria, why, why d’you keep on running away
(Maria, por que, por que, você prefere continuar fugindo)
Oh baby, yeah
Maria I need you honey
(Maria eu preciso de você querida)
Oh, Maria, you sweet little sunflower
(oh Maria, você é um doce pequeno girassol)
Oh, hear my plea for sympathy
(oh escute meu apelo pela sua compaixão)
I just want you here with me, Maria
(eu somente quero você aqui comigo Maria)
Empty on the lonely night
(vazio nessa noite solitária)
That´s my life without you girl
(é o que é minha vida sem você garota)
I’m so alone and I’m so blue
(estou tão sozinho e tão triste)
Without you darling my life is through
(sem você querida minha vida está sem interrupção)
Come on back
(volte)

You keep running away
(você continua fugindo)
Come back come back
(volte, volte)
Ooh baby I need you gotta have you
(ohh baby eu preciso te ter você)
ooh baby ooh babyMaria ooh baby
Gotta have ya aw
(ter você)
Come back come back
(volte, volte)
Maria ooh baby
I need ya
(eu preciso de você)
Gotta have ya gotta have ya
(ter você, ter você)
Maria come back come back
(Maria volte, volte)
Ooh Baby Oh Come back come back
(ooh baby, oh volte, volte)
Maria I gotta have ya
(Maria eu tenho que ter você)
I gotta have ya
(eu tenho que ter você)

0 comments: